در بیمارستان SMHS کشمیر، دختر بچه ۵ ساله ای به نام مُنیفا نظیر، با دستان حنایی از عید قربان، روی تخت خوابیده بود. اعضای خانواده اش پریشان و در کنار او نشسته بودند. مُنیفا را در روز عید قربان، ۱۲ آگوست ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر، از منطقه صفاکدل آورده بودند، پس از آنکه یک نفر از نیروی CRPF با سنگ او را مجروح کرده بود. در موقع پرتاب سنگ، او بر موتور عمویش سوار بود.
عمویش، فاروق احمد وانی گفت: "ما قصد داشتیم گوشت قربانی شده عید را توزیع کنیم. او (مُنیفا) روی موتور نشسته بود. دو نفر پشت من نشستند. وقتی که سعی کردم از جاده عبور کنم، مأموری از نیروی CRPF از من خواست که مسیر دیگری را انتخاب کنم. همانطوری که داشت صحبت می کرد، مأموری دیگر از نیروی CRPF، از آن طرف جاده، با سنگ به ما حمله کرد. مونیفا زخمی شد و وقتی سعی کردم از او بپرسم که چرا این کار را کرده است، اسلحه اش را روبروی من گرفت و فریاد زد: اگر همین الان اینجا را ترک نکنی به تو شلیک خواهم کرد. همه کسانی که برای حمایت از ما آنجا جمع شده بودند، پس از آن فرار کردند